Friday 10 November 2017

Opcje fx muchy


Profil jeźdźca: Dla jeźdźców, którzy mieszają zaczepione i odhaczone sztuczki freestyle'owe, kochają wielkie skacze pętle latawców. Profil projektu: 3-słupkowy, zmodyfikowany łuk w kształcie litery C, konstrukcja końcówki skrzydełka, profil Lean-entry W 2018 roku FX wyskoczył na szczyt rynku crossoverów freestyle. Ta wysoce responsywna platforma zapewnia moc do wybuchowego popu i idealną ilość do uzyskania ogromnych, wysokich dźwięków. Zmodyfikowany łuk w kształcie litery C pozwala rzucać agresywnymi kiteloops, z możliwością uderzenia latawca w wierzchołek, zanim przejdzie do miękkiego lądowania. Bezrękawkowa klamra jest krótka i szczelna, co zwiększa reaktywność i sprzężenie zwrotne od użytkownika. Błyskawiczna prędkość skrętu, bezpośrednie sterowanie i szybkie ponowne uruchomienie sprawiają, że jest idealny dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych kierowców. Latawiec FX bez wysiłku wypełnia lukę między freestyle i freeride, tworząc idealny latawiec crossover. Cechy Korzyści: Wybuchowy pop i świetny czas na powieszenie Wielki luz w linii dla niezajętej jazdy Ciągnięcie w przód dla zestawów kołowych Doskonałe do pionowych impulsów Wysoce responsywne bezpośrednie sterowanie Płynne dostarczanie mocy Większy napęd niż tradycyjny latawiec w kształcie litery "C" Przewidywalna obsługa Szybki zwrot Dobra wydajność wiatrów Wind Wind Cabrashas Exclusive linia wysokiej jakości tkanin została zaprojektowana specjalnie do kitesurfingu. W przeciwieństwie do wielu standardowych żagli dostępnych w dzisiejszych latawce, materiały Volae zostały specjalnie opracowane zgodnie z naszymi dokładnymi specyfikacjami. Opracowanie tego dedykowanego materiału latawca zajęło ponad 5 lat, który zapewnia najmniejszą rozciągliwość i najwyższą trwałość na rynku. Wszystkie latawce Cabrinha zostały zaprojektowane i zbudowane na fundamencie szkieletowym. Zaczynamy od umieszczenia najbardziej wytrzymałego materiału 160 gsm Dacron w ramie, która blokuje się w zamierzonym kształcie. Następnie tworzymy kształt czaszy i profile z lekkim, a jednocześnie bardzo wytrzymałym materiałem poliestrowym o gramaturze 53 g / m2. Opieramy się na trwałości materiału z baldachimem z drugą warstwą materiału dwuwarstwowego o gramaturze 53 g / m2 na wysokich sekcjach rozporowych. Następnie układamy na obwodzie materiał wzmacniający o grubości 75 g / m2, z podwójnym ripstopem, w celu zwalczania ekstremalnych obciążeń, które są umieszczane na końcach krawędzi i końcach skrzydeł latawca. Wreszcie, kończymy latawiec z detalami, takimi jak formowane ochraniacze EVA chafe, wytrzymałe ochraniacze krawędzi przedniej i potrójne szwy w szwach międzysegmentowych o dużym naprężeniu w pobliżu środka latawca. Uszczelniamy to wszystko za pomocą tkanego nylonowego wzmocnienia na szwie zamykającym prowadzącym. Dynamiczny łuk pozwala latawce mieć dwa odrębne kształty łuków. Latawiec nabiera kształtu podczas lotu, a inny kształt w trybie spoczynku na wodzie. Latający kształt pojawia się, gdy latawiec unosi się w powietrzu, a linie frontu są napięte. Latający kształt to zamierzony kształt latawców, który jest zoptymalizowany pod kątem zamierzonego zastosowania. Kształt łuku utrzymywany jest w miejscu dzięki prostemu zestawowi mostów. Dynamiczny kształt łuku pojawia się, gdy latawiec nie jest w ruchu, na przykład gdy latawiec spoczywa na wodzie w trybie ponownego uruchomienia. Dynamiczny łuk pozwala latawiecowi otworzyć jego rozpiętość i ustawić orientacje skrzydeł w pozycji, aby ułatwić super szybkie ponowne uruchomienie. System Inflacji Sprintu z Airlock to najbardziej efektywny i łatwy sposób, aby podnieść swój latawiec. Duży jednokierunkowy zawór Airlock szybko doprowadza powietrze do wszystkich rozpór z jednego miejsca. Połączenie Airlock z pompą Sprint nie wymaga obecnie żadnych specjalnych adapterów. Po nadmuchaniu można zablokować każdą kolumnę niezależnie, aby utrzymać sztywne ramy latawca i odizolować wszelką przypadkową deflację rozporka od reszty latawca. Gdy sesja się zakończy, cały latawiec opuści się w ciągu kilku sekund dzięki funkcji zaworów śluzy powietrznej o dużej pojemności. Ustawienia Power Control szybko dostosowują poziom mocy latawca. Każde tylne złącze ogonowej świni ma trzy pozycje mocy, do których można się podłączyć. Pozycja środkowa jest pozycją zalecaną przez producenta. Stwórz więcej mocy, podłączając węzeł najbliżej latawca lub mniej energii, podłączając się do węzła najbliższego rowerzysty. System 1X nie jest systemem depower, jest to system całkowicie wyłączony. 1X polega tylko na jednej linii, aby natychmiast wyłączyć moc latawca, niezależnie od tego, czy jest na lądzie, czy w wodzie w każdych warunkach wietrznych. Układ rozpoczyna się w podzielonych na segmenty częściach oprogramowania do projektowania, ale w trakcie lotu jego naturalny kształt jest gładkim łukiem. Aby uzyskać przejście między segmentami i zakrzywionymi, podwoiliśmy kontrolę aerodynamiczną, przecinając każdy panel z baldachimem na pół w środkowej części, zapewniając ostateczną kontrolę krzywizny, z której pochodzi 90 wyników. Kiedy latawiec jest czysty i gładki, będzie szybszy w niebie, zapewniając szerszy zakres wydajności. Oferujemy wiele opcji tuningu w tym sezonie, które całkowicie zmieniają sposób latania latawca. Te opcje umożliwiają dostosowanie sprzężenia zwrotnego i ciśnienia baru, dostosowanie miejsca, w którym latawiec znajduje się w oknie i zrównoważenie zakresu mocy mocy latawca. Cabrinha bardzo zaleca przetestowanie różnych ustawień dla siebie, aby dowiedzieć się, co jest dla ciebie najlepsze. A Najlżejszy nacisk na pasek i najlżejsza inicjacja układu kierowniczego. B Znacznie więcej informacji zwrotnych, więcej nacisku baru, skrócony depower i więcej impulsów sterujących, aby wiedzieć, gdzie jest latawiec. Informacje o produkcie Nowy FX jest Cabrinhas wypad do rynku zajmowanego przez latawce jak Best TS i North Dice. Spadając pomiędzy Chaasem Cabrinha a Switchblade, FX definiowany jest przez presję światła świetlnego, szybki zwrot, wybuchowy pop i potencjał pętli latawca. Ten latawiec jest dla jeźdźca, który chce czegoś bardziej zabawnego niż Switchblade, ale nie chce latawca C. Cabrinha FX 2018 jest dla jeźdźca, który uwielbia mieszać haczykowe i niehasowane triki freestyle'owe. Kto kocha wielkie skoki i pętle latawca. Kto lubi surfować zasilany latawcem. Zasadniczo FX jest dla osoby, która chce w pełni wykorzystać swój czas na wodzie. 2018 Cabrinha FX Review autorstwa Marca Hoeksemy, lokalnej legendy The FX Ive miał okazję dostać się na tym latawce (12m) już kilka razy na śniegu w niskich i średnich nastolatkach (dotyczy to zarówno temperatury powietrza, jak i prędkości wiatru) oraz okazało się, że jest to niesamowita mieszanka moich ulubionych latawców. Ma świetne wyczucie Driftera, będąc w stanie manipulować nim głęboko w kieszeni, aby zgubić wiatr lub zip z powrotem w oknie, aby zakleszczać się z powrotem pod wiatr lub ładowanie w celu zwiększenia. Ma również ten ładny archy zwrot, który ma Chaos, chłosta cię, kiedy chcesz, a jednocześnie posiada komfort Switchblade. Nacisk pręta jest świetny, trochę mniejszy niż w przypadku większości kabin, a prędkość obracania jest fantastyczna. Z łatwością zwabiło mnie na wydmy, ponieważ niesie ze sobą niezłą moc przez zakręty i pozwala mi zejść z przyzwoitymi szybami. Nie mogę się doczekać, aby wypuścić ten latawiec w naprawdę dynamicznych warunkach - myślę, że to będzie wybuch. To może być po prostu mój nowy ulubiony latawiec, ale nadal muszę zapalić się do ostatecznej recenzji. Na razie jest to werdykt. rocker Co Cabrinha ma do powiedzenia na temat FX 2018 Nowy latawiec FX bez wysiłku wypełnia lukę pomiędzy freestyle i freeride, tworząc idealny latawiec crossover. Nowa, bardzo elastyczna platforma z trzema przegubami zapewnia zawodnikom bardzo potrzebną moc do dynamicznego przyspieszania i idealną doładowania w przypadku ogromnych, wysokich lotów. Rozszerzony łuk w kształcie litery C pozwala na agresywne zestawy składane z możliwością uderzenia w zenicie w czasie do miękkiego lądowania. Jego pozytywne i bezpośrednie sterowanie oraz szybkie ponowne uruchomienie sprawiają, że jest idealny dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych kierowców. Latawiec FX jest przeznaczony dla wymagających motocykli o wysokich osiągach, wymagających szerszego zakresu wiatru i większej wszechstronności niż tradycyjny latawiec w kształcie ldquoCrdquo. Itrsquos doskonale nadaje się do wykonywania zawodów na najwyższym poziomie, ale jest także wystarczająco wyrozumiały, aby uczynić ruchy techniczne znacznie mniej trudne. Itrsquos to naprawdę fajny latawiec do latania. Istnieje coraz większa liczba zawodników poszukujących latawca, który ma pewne cechy latawca crossover wydajności, ale bardziej pochyl się w kierunku latawca freestyle wydajności. FX jest małżeństwem pomiędzy tymi dwoma gatunkami i pasuje w naszym zasięgu pomiędzy Chaosem a Nożem. Ma napęd i siłę pociągową, którą zwykle oglądasz w freerideowym projekcie, ale wygrywa, gdy popychasz się do osiągnięcia wyższego poziomu jazdy freestyle. Latawiec ten przelatuje przez okno zamiast obracać się, dzięki czemu generuje moc przez całą pętlę latawca. Bardzo szybko przechodzi przez pętlę latawca i jest w stanie latać pod górę i odzyskiwać siły, zanim jeździec zbliży się do wody. 2018 Opcje sterowania kabiną Cabrinha System kontroli jazdy Cabrinha Overdrive 1X z odrzutem ustanawia standard dzięki połączeniu z latawcem. Regulowane końcówki sterujące w zakresie 48-56 cm w standardzie i 57-65 cm w XL, umożliwiają regulację na żądanie dla idealnego ustawienia niezależnie od wyboru latawca. Przeprojektowany w 2018 r. System bezpieczeństwa QuickLoop pozostaje jednym z najprostszych i najbezpieczniejszych systemów wydań na rynku. Aktywacja systemu flagowania pojedynczej linii 1Xs pozwala kierowcy natychmiast usunąć moc z latawca i bezpiecznie wrócić na ląd. Metoda przycinania odrzutu umożliwia kierowcy szybki dostęp do regulacji trymu w tym samym miejscu, umożliwiając szybką i łatwą regulację w razie potrzeby. System kontrolny Cabrinha Overdrive 1X z TrimLite jest w rzeczywistości tym samym paskiem kontrolnym, co opisywany powyżej Ovedrive, tylko z systemem odrywania knagów w miejscu uchwytów trymowania odrzutu. TrimLite Cleat pozwala kierowcy precyzyjnie kontrolować ustawienie trymowania dzięki szybkiemu i łatwemu pociągnięciu linii znajdującej się w zasięgu ręki. Ta nowa stylistyka na rok 2018 zwiększa popularność marki Cabrinha w celu wykorzystania bardziej powszechnej metody przycinania latawca, niż tradycyjnego systemu Recoil. Cabrinha 1X z systemem kontroli TrimLite, nowy na rok 2018, oferuje opcję o stałej długości dla tych, którzy preferują prostotę. Empolowanie systemu deptaka Trimlite sprawia, że ​​pasek ten jest naprawdę wolny od tego, co niektórzy mogą nazwać zbędnymi dzwonami i gwizdkami. 44cm x 22m - Kite rozmiary 4-11m 52cm x 22m - Kite rozmiary 6-15m 60cm x 22m - Kite rozmiary 12-18mFitness, uproszczony FX jest uproszczony fitness. Oferuje najlepsze połączenie prędkości na rowerze szosowym z komfortem i wszechstronnością roweru miejskiego. Jest to idealny rower treningowy i wiele więcej. FX jest szybki, zabawny i wystarczająco zwrotny dla wielu zastosowań. Od fitnessu i dojazdów do załatwiania spraw i spokojnych niedzielnych pętli, znajdziesz nową ulubioną przejażdżkę na FX. Najważniejsze cechy Przekładnia 2x10 zwiększa prędkość, leci na wzniesieniach Komfort, który się liczy: Pasek IsoZone i uchwyty Ergo Kompatybilność z DuoTrap S: śledzenie kondycji, mapowanie mil Rack i mocowania błotników ułatwiają dostęp do akcesoriów Dane techniczne Rama FX Alpha Gold Aluminium, DuoTrap S kompatybilne, mocowanie do bagażnika Widelec Bontrager Mgławica, karbonowe koła Formula TK31 aluminiowa piasta przednia Formuła TK32 tylna piasta Bontrager Tubeless Ready felgi Piasta przednia Formula TK31 Alloy Tylny piast Formuła TK32 felgi aluminiowe Opony bezdętkowe Bontrager Bontrager AW1 Hard-Case Lite, 700x28c Manetki Drivetrain Shimano Tiagra, 10 biegów Przerzutka przednia Shimano Tiagra Przerzutka tylna Shimano RD-R350 Korba Shimano R460, 4834 Wspornik dolny Uszczelniony wkład Kaseta Shimano Tiagra, 11-34, 10 biegów Łańcuch KMC X10 Elementy Siodło Bontrager H1 Sztyca Bontrager SSR, 2-śrubowa głowica, Kierownica Bontrager Satellite Plus IsoZone o wysokości 31,8 mm, 31,8 mm, 15 mm Uchwyty Bontrager Satellite IsoZone Plus, blokada, ergonomiczny Bontra ger Elite, 31,8 mm, 7 stopni, światła do montażu w komplecie Zestaw słuchawkowy VP Slimstak, uszczelnione łożyska pół-kasetowe Hamulce liniowe Hamulce tarczowe Tektro, dźwignie ze stopu regulowanego Tektro Waga 20 - 10,12 kg 22,31 kg Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian informacje o produkcie zawarte na tej stronie w dowolnym momencie bez uprzedzenia, w tym w odniesieniu do sprzętu, specyfikacji, modeli, kolorów i materiałów. Obciążniki do rowerów i ram są oparte na przedprodukcyjnych ramach malowanych Trek w momencie publikacji. Masy mogą się różnić końcową produkcją. Dopasowanie wzmacniacza Odpowiednie dopasowanie roweru ma zasadnicze znaczenie dla najlepszej wydajności i komfortu. Wszelkie pomiary rozmiarów i geometrii widoczne na trekbikach służą wyłącznie do celów ogólnego porównania. Aby znaleźć idealne dopasowanie, odwiedź autoryzowanego sprzedawcę Treka, gdzie wykwalifikowany specjalista w doborze rozmiaru pomoże Ci znaleźć odpowiedni rower i rozmiar dla Twoich indywidualnych potrzeb.

No comments:

Post a Comment